Kan ik na mijn wachtwoord reset direct weer verder werken?

Ja, dat kan. Na de wachtwoord reset, kun je met het nieuw ingestelde wachtwoord gelijk inloggen en aan het werk.

Kan ik alleen mijn wachtwoord resetten als ik aangemeld ben bij dit programma?

Ja, je moet je altijd een eerste keer registeren voor het gebruik van de software. Pas na registratie kun je met deze software zelf jouw wachtwoord resetten.

Werkt het wachtwoord reset programma ook als ik niet op kantoor ben

Ja de website is ook van buitenaf benaderbaar, ook via je mobiele telefoon of tablet..

Kan ik de software ook gebruiken als mijn wachtwoord al is verlopen?

Ja, het is mogelijk om met de software een wachtwoord dat is verlopen te resetten.

Kan ik de Wachtwoord Manager gebruiken als mijn account uitgeschakeld of geblokkeerd is?

Het is mogelijk om je account in te schakelen en te deblokkeren met deze software. Je kiest daarvoor de optie "Deblokkeer mijn account". Het is niet mogelijk om deze functionaliteit te gebruiken als je account specifiek door de beheerder uitgeschakeld is.

Ik krijg de melding "Je hebt je al aangemeld. Wat wil je doen?" Waarom krijg ik deze vraag?

Je hebt je al eerder aangemeld bij het programma en de beveiligingsvragen beantwoord. Als je de antwoorden op de vragen nog weet, hoef je deze niet nog een keer te antwoorden. Je kunt het scherm dan afsluiten. Als je de antwoorden bent vergeten dan kan je opnieuw vragen beantwoorden. Kies dan voor de optie om opnieuw aan te melden .

Waarom moet ik een pincode invullen en hoe ontvang ik die pincode?

Als je je aanmeldt voor het programma moet je aangeven hoe je een pincode wilt ontvangen. Je kunt vervolgens per e-mail en/of SMS selecteren. Wanneer je een wachtwoord wilt resetten, wordt er een pincode toegestuurd per e-mail en/of SMS. Dit is ingesteld als extra beveiliging.

Wat gebeurt er met mijn ingevulde gegevens als ik uit dienst ga?

Deze worden verwijderd op het moment van uit dienst gaan.