Welke gebruikersnaam en wachtwoord moet ik gebruiken om aan te melden?

Je moet hier de gebruikersnaam en het wachtwoord gebruiken die je ook gebruikt voor je Fokus webmail of het medewerkersportaal of als je geen ADL-assistent bent: waarmee je inlogt op het netwerk .

Kan ik nog steeds mijn wachtwoord binnen Windows, Webmail of ARA wijzigen?

Ja dat kan. Alleen adviseren om je ARA wachtwoord niet binnen ARA te wijzigen. Dan wordt het wachtwoord van Windows niet veranderd en moet je twee wachtwoorden onthouden.

Kan ik na mijn wachtwoord reset direct weer verder werken?

Ja, dat kan. Na de wachtwoord reset, kun je met het nieuw ingestelde wachtwoord gelijk inloggen en aan het werk.

Kan ik alleen mijn wachtwoord resetten als ik aangemeld ben bij dit programma?

Ja, je moet je altijd een eerste keer registeren voor het gebruik van de software. Pas na registratie kun je met deze software zelf jouw wachtwoord resetten.

Kan ik de Wachtwoord Manager gebruiken als mijn account uitgeschakeld of geblokkeerd is?

Het is mogelijk om je account in te schakelen en te deblokkeren met deze software. Je kiest daarvoor de optie "Deblokkeer mijn account". Het is niet mogelijk om deze functionaliteit te gebruiken als je account specifiek door de beheerder uitgeschakeld is.

Waarom moet ik een pincode invullen en hoe ontvang ik die pincode?

Als je je aanmeldt voor het programma moet je aangeven hoe je een pincode wilt ontvangen. Je kunt vervolgens per e-mail en/of SMS selecteren. Wanneer je een wachtwoord wilt resetten, wordt er een pincode toegestuurd per e-mail en/of SMS. Dit is ingesteld als extra beveiliging.

Wat gebeurt er met mijn ingevulde gegevens als ik uit dienst ga?

Deze worden verwijderd op het moment van uit dienst gaan.